Vše o nákupu na Scandinaviashop.cz

Nechceme Vás nudit nepřehlednými obchodními podmínkami, proto na této stránce najdete ty nejdůležitější informace. Úplné znění našich obchodních podmínek najdete ZDE

Kdo jsme

Provozovatelem e-shopu a kamenných obchodů Scandinavia je výhradní dovozce pro ČR a SK našich značek, firma North Trappers, s.r.o. Svou důvěru vkládáte do správných rukou! Je pro Vás zajištěn skvělý servis, největší výběr sortimentu skladem a vzhledem k exkluzivitě našeho zboží i náležitý osobní přístup. Pokud Vás zajímá více informací, prohlédněte si naše další weby: scandinavia.cz a norskamoda.cz

Uživatelský účet a věrnostní systém

Registrací na našem e-shopu automaticky získáváte slevu 7 % na veškeré dosud nezlevněné zboží, více informací o věrnostním systému ZDE

Registrací se zároveň přihlašujete k odběru akčních nabídek na mail, ze kterého se poté máte možnost sami odhlásit.

Nakupujte přihlášení - výše Vašich nákupů se budou automaticky sčítat a tím dosáhnete na větší slevy

Doba doručení, skladová dostupnost

  • Objednávku zpravidla vyřizujeme nejpozději do druhého prac. dne od okamžiku odeslání.
  • U každého produktu je dostupná informace, zda je zboží skladem. Stačí ukázat myší na text "Zobrazit dostupnost" na stránce produktu. Zde se dozvíte, jestli je zboží skladem, či nikoliv. Pakliže je zboží skladem v e-shopu, odesíláme jej zpravidla následující prac. den. Pokud je zboží pouze na některé z prodejen, může doručení k Vám domů trvat až týden.
  • Pokud objednáte zboží, které není skladem, ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu. Většinu neskladového zboží jsme schopní dodat do 2 - 4 týdnů.

Osobní odběr zboží

Zboží si můžete vyzvednout osobně na našich kamenných prodejnách. Více info najdete v sekci KDE NÁS NAJDETE.

Pokud zboží není skladem na Vámi požadovaném místě vyzvednutí, jeho převoz na tuto prodejnu zajistíme. O doručení na pobočku Vás informujeme telefonicky nebo e-mailem. Vzhledem k četnosti závozů si vyhrazujeme čas na převoz až týden.

Ceny dopravy a platby

Nad 2000 Kč je doprava zdarma!

Možnosti dopravy:

Česká pošta = 100 Kč
Expresní balíková služba (Geis, PPL) = 100 Kč

Způsoby plateb a jejich ceny:

Dobírka +40 Kč
Bankovní převod zdarma

Vrácení zboží, reklamace

Kam odeslat zboží, které vracíte či reklamujete:

Norská módá
Areál Kantech
Masarykova 307
Bohušovice nad Ohří, 411 56

Pokud zakoupíte špatnou velikost, nezoufejte - rádi Vám jí do 14 dnů vyměníme za správnou. Zboží také máte možnost do 14 dnů vrátit bez udání důvodu - vrátíme Vám peníze, nebo si vyberete jiné zboží.Pokud si nejste s něčím jistí, pro jistotu nám zavolejte: 725 938 590

POZOR: Zboží musí být zabalené v ochranném obalu, bez známek závady a používání ( make-up skvrny, parfém,..) s připevněnou visačkou. V případě, že vrátíte zboží v jiném stavu, vyhrazujme si právo na náhradu takto vzniklé škody (nebo za znovuuvedení do provozu). Vrácené peníze Vám zašleme bankovním převodem do 14-ti dnů po obdržení vráceného zboží.

Jak zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat

Zboží zabalte, přiložte k němu doklad o koupi a vyplněný formulář, který si stáhněte ZDE

O reklamaci Vás budeme průběžně informovat, nezapomeňte nám prosím uvést správné telefonní číslo, abychom Vás zastihli.

 

loading